Vic

finally!..

Nu är det äntligen lov! Alltså drömmen verkligen, har längtat som fan :)
Idag äre skärtorsdag vilket jag alltid lyckas tänka som emo'nas nationaldag :P ajaa vem har sagt att det inte är så ? bara för att det inte står med i kalendern så betyder det väl inte att den inte existerar ? 
Hmm något jag kommer fundera på :D
Nej då!

Idag så kommer min kära bror fan vad jag längtat, fan alltså! äntligen så kommer dom!
Det ska iaf bli fett med mys!

Igår så var det världens underbaraste dag på skolan :D vi kollade på film på lektionen och gunilla vår lärare tog med sig det biggaste påskägg ever, det var smockat  med godis, och vi var bara 8 st på lektionen och det innebar ju att mer candy for us ;D Sen till lunch fick vi tacos, alltså hur gott som helst:O trodde inte JB kunde servera god mat :O
Sen på kvällen följde jag med till gården, det var faktiskt roligare än vad jag trodde det skulle  bli :D VI spelade mest pingis men det var fett roligt :P vem kunde ana att pingis var så roligt ? :) Ajaa det var en fet härlig dag :))

Sen idag väntar jag på bror :D gaah vad skojj de ska bli :) Och jocke kommer senare ikväll också, vilket ska bli underbart mys :D

Puss på denna vecka <333

#1 - linis

slappaste dagen igår! :)<3