Vic

blääääää
Sommaren kanske inte har varit den bästa...
Började med att jobba vilket sög mycket, sen så har jag för det mesta spenderat lovet hos jocke, vilket har varit jätte mysigt, men han jobbar ju vilket inte alls gör det roligt för mig att vara här.. vissa dagar har det verkligen varit värt det men andra inte!
Så nu far jag hem på torsdag tror jag, och sen så stannar jag nog hemma i sommar, går på yran träffar min bror mina kompisar och så vidare... Mina vänner e då saknade som fan!!! Men kommer hem igen nu :D

Fast egentligen så vill jag inte hem alls! uscha känner inte för de.. men jag måste ju! Funderar på om jag ska fara ner 2 veckor till bror i sommar så jag slipper vara hemma.. kanske blir skönt :) Fast det beror på om jag kommer missa yran eller inte och det vill jag inte, har längtat till att gå på yran men min kompisar de blir nice ;)

Btw när kommer solen tillbaka!? har varit dåligt väder tok för länge nu tycker jag...


aja nu ska jag hitta på nåt!

Jag vet att det inte alltid e lätt men jag ska aldrig någonsin ge upp fattar du de?
Älskar dig <33