Vic

fortfarande skit väder -.-
Hmm, okeej denna dag kommer förmodligen att suga get känner jag!
Jocke for nyss hem och vi kommer inte ses på hela veckan nu.. kommer förmodligen att sakna honom helt otroligt mycket.. men jag får bita ihop och göra de bästa av allt!
I morgon börjar iaf sommar jobbet på ica, allvarligt är de ens sommar lov nu? konstiigt känns inte som de iaf.. vädret är bara regn, sen hur måna dagar tillbaka nu? hoppas på bättre väder till midsommar, hoppas iaf at tden dagen blir lyckad och bra! Idag kommer jag förmodligen sitta här vid datorn och spela the sims 2 hela dagen och deppa sönder för jag kommer sakna min pojk som ett as denna vecka. måste han vara så perfekt? dumma han iaf..
Om ni känner för att göra mig sällskap är ni mer än välkomna att höra av er :)

Puss på er <33

Älskar dig mest