Vic

love is in the air

50 Frågor om dej och din partner

1. Du är tillsammans med? -  Joakim Wiberg :)
2. Och varför det? - För att han är den underbaraste kille jag mött, och jag äslakr han över allt annat <3
3. Har han fått något smeknamn av dig? - Njaa ?
4. Hur länge har ni vart tillsammans? -  Vi har ett halv år i morogn :) 5/6  
5. Hur träffades ni? - Jag tyckte att han var den finaste kille jag sett så jag tog kontakt med honom, för att jag visste att han skulle bli min och jag ville bara ha honom.!
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? -  Allt gick så fort så inte så värst mycket!
7. Hur gammal är han? - 18
8. Älskar du honom? -  Kan inte älska någon annan. 
9. Har du slagit honom? -  Bara på skojj ju :)
10. Har du roligt med honom? - Hela tiden
11. Har ni sex? - Japp :)
12. Skulle du kunna bo med honom? - Vill inget annat heller!
13. Beskriv honom med tre ord? -  Hmm, världens underbaraste kille :) 
14. Vet du nånting om honom? - Massor
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - Nej jag vet ju inte ens hur man gör :/
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - För allframtid!
17. Får han dig att skratta? - Hela tiden :)
18. Säg två ord hur du känner för honom? -  Hmm för svårt
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? -  Oj det varierar verkligen. 
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - All the time!
21. Vad har han för ögonfärg? - Alla möjliga, enligt mig
22. Vad är det finaste du fått av honom? - Hans kärlek till mig är de finaste man någonsin kan få <3
23. Har ni samma humor? - Haha lite
24. Planerar ni framtiden ihop? - Det gör vi verkligen
25. Skulle han bli en bra pappa? -  Det tror jag absolut
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Gav varann en puss sen så gick vi in på lektion
27. Vad gör han när han inte är med dig? - Spelar, spelar är med kompisar och spelar :)
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? -  ohja.. bara för att jag är rädd att förlora mitt hjärta
29. Har ni bråkat nångång? - Nepp de har vi inte :) och det är jag verkligen över glad över
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - No way!
31. Skulle du kunna vara otrogen? - finns inte i min värld
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? -  Jadu en vecka kanske?.
33. Har ni samma åsikter om saker? - Hmm njaa händer väl :)
34. Vem håller i fjärkontrollen? -  Jag :D
35. Går ni ut ofta? -  Ibland :)
36. Har ni samma musiksmak? - Ibland beror på 
37. Är han romantisk? - Verkligen, kan man bli mer romatiskt än min pojk :)<3
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Jaa och han är bäst på det också 
39. Har han någon fobi? - Mig :D nej då jag vet inte
40. Gillar han sport? -  Dansa ;)
41. Är han en djurvän? - Verkligen :)  
42. Kan han sjunga? -  (8) vem har tagit min kexchoklad, vem har tagit min gobit (8) :D 
43. Spelar han nått instrument? - Nej
44. Kan han laga mat? -  Klart att han kan de:) bättre än mig 
45. Är han konstnärligt begåvad? - Öhm vet inte!
46. Är han envis? -  Verkligen :P
47. Tycker han om att resa? - Han kommer när han rest med mig :D
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Igår kväll när jag var jätte trött och han var sjukt dryg mot mig :) 
49. Vad är det sötaste han sa sist? - han säger för mycket söta saker att jag inte kan nämna de senaste
50. En sak du vill göra med honom: Just nu vill jag bara krama honom och hålla om honom tills han spricker


Jag älskar dig Joakim <3
#1 - moa

Ni är så fruktansvärt gölliga stumpan :') <33

#2 - Joakim <3

Gumman du är så helt otrolig :O Du anar inte vad din kärlek betyder för mig, du får mig att låta som en sådan underbar person! Jag är långtifrån lika underbar utan dig, jag tror på att alla personer har två sidor, och jag känner mig så hel och fulländad när jag är med dig. Du får mig att visa min bättre sida var och varje dag!<33 Jag älskar dig Victoria så som en kille ska älska sin flickvän som ett par framför altaret i en kyrka som står inför ett giftemål(L)



Jag älskar dig och allt det där gulliga 50 frågorna du har svarat om mig får mig att bli så lycklig och verkligen må bra över mig själv! :D Men du ska veta att om jag skulle skriva de där 50 frågorna om dig så skulle det läta minst lika underbart som det gör om mig!! :D(L) Love you Jenny Victoria Roos(L) For ever and ever<33