Vic

miss you honey...
Saknar dig jätte mycket verkligen! jag är så otroligt kär i dig och bara av att vara ifrån dig nån dag tar kol på mig :( hur kan man egentligen sakna någon så de gör ont? trodde inte de om kärlek, men jag hade så fel om den saken.. Men vi ses snart eller hur? och då ska jag hålla i dig så du inte kan lämna mig igen...

Allt suger just nu, vädret e helt åt helvete, jobbet på ica suger, har ingen att leka med, min pälski bor 11 mil ifrån mig vilket gör de näst intill omöjligt att ses.. jag sitter endast vid datorn om dagarna och just nu finns de inget värt att leva för...eller jo massor men känns bara så jobbigt allt när de ska vara ett roligt sommar lov men ist är de raka motsattsen...
Saknar allt de där jätte mycket, men de e bara början nu och jag hoppas att sommaren blir bra tillslut..


puss hej <33

Älskar dig <3