Vic

summer ofc!
Drömmen vädret sedan en vecka tillbaka :D helt underbart måste jag säga!!
har inte bloggat på ett tag för jag har varit i stugun den senaste veckan, hos min pojke ofc :)
Hade de jätte mysigt där, på dagarna var jag med hans mamma och vi sydde och badade en massa, mysigt :)
sen så när min pojk kom hem så hade jag de jätte underbart med honom!
Sommaren e iaf verkligen här nu :D så himla varmt men drömmen iaf! känner att jag bara vill skita i de sista fagarna på ica och sola om dagaran ist  ;) men men, spar mina pengar till yran och piercings :D har dock inte bestämt var ännu men nånstans blire nog :)

Saknar min honey already :( begriper inte hur man bara kan sakna en person efter em dag :O helt sjuk!
menmen får träffa han snart iaf som tur e :)

idag så var lina på besök också, vi var och badade med frida emil och jonis, fast emil var en badkruka och jag var som fisken själv, skärpning nu! fast imorgon har han lovat att bada med mig :D

Nu ska jag nog kolla på simpson och sussa: D

Puss godnatt <333