Vic

konstig dag

Vaknade halv 5 inatt -.- alltså det börjar bli väldigt segt må jag säga, men denna gång hade jag Jocke att mysa med,så vi kollade på film ( mr woodcock ) den var rätt skön :) ville dock att älsk skulle sova, tyckte det var onödigt att han skulle vara vaken bara för jag inte kunde sova!
Aja hans val..

Stack till skolan senare och mötte upp lina och vi stack och badade på storsjöbadet! det var rätt skojj en stund.
Sen så hade vi massa annat för oss, haha jadu lina ;) knepigt värre måste jag ju säga :P haha allvarligt jag kommer nog aldrig kunna släppa de tror jag XD så jävla fult !

Aja nu ska jag sova fast klockan bara är nio, är super trött känns som att jag inte sovit på en evigheter!
Sussa gott <3

#1 - Petra

men gummsan, kan du inte sova? how come? segt! vad ska du hitta pa i helgen da? diggar din look pa bloggen. Puss!