Vic

snööö igen
Okej blev verkligen as depp när jag vaknade i morse och såg att det snöat en decimeter! suck asså, fan man hade ju värsta vår känslorna för nån dag sen bara, och sen så försvinner de över en natt! uffa!
Jajaa inget att göra åt, man kan ju bara hoppas att sommaren kommer snart sen så äre ju ok :)
Till sommaren så har jag nog somamr jobb på ica :D hoppas verkligen att jag får de isf 'är jag as happy :D

Idag så har jag varit ledig från skolan vilket är as nice :) har varit i järpen med mor, vi hade visning på huset idag igen och mamma kännde inte för att vara med på den så vi åkte till järpen och kika runt lite :)
Sen så har jag städat mitt rum samt min garderob ( stavning ) och sen så har jag försökt sy på min klänning men so far har inget hänt! Skulle kolla på hockey med far nu men då var de fel hockey match så de sket sig, ska väl bada och plugga nu :)
Ha de gött


Pussheej <33
#1 - Syster Pet

tjabatjena systeryster!

Horru, vada? sommarjobba pa Ica Morsil?? Hoppas!! da hamnar du med dem basta, dem ar sa harliga ganget dar. saknar. :) haha. Hur mar du skrutt? nu ar jag nastan helt aterstalld, sa kom forbi och slagga natt snart. :) vore mys. Puss puss