Vic

everything is near

åååh, jag orkar verkligen inte att det är söndag.. alltså världens mest meninglösa dag måste jag ju bara säga -.-
Ajaa.. skola imorgon igen sista skoldagen på länge nu för mig, men jag har hunnit göra klart en massa så jag behöver inte oroa mig så mycket över de nu.

Att blogga börjar dock bli skit tråkigt finns inte så mycket att skriva om längre och då blir allt bara så tråkigt att läsa om! menmen ni tvingas inte att läsat ;)

Ikväll så ska jag mysa med pälski hela kvällen, blir vår sista natt tsm innan umeå så jag vill gärna mysa så mycket jag kan innan dess! Imorgon natt så åker vi dit, jaa och självklart följer ju jocke med dit <33 vilket betyder så himla mycket!! Vi har fem månader på tisdag så då tycker jag att  vi två ska hitta på något mysigt i umeå, så det blir en lyckad kväll och inte allt för deprimerande!

Nee nu ska jag hitta på något annat, kanske skriver innan jag far till umeå!

Puss <3