Vic

skit väder..
Okej jag kan ju säga att vädret idag suger riktigt hårt! uscha.. fast till helgen så skulle det tydligen vända och bli runt 25 grader varmt :) och det tackar man ju inte nej till :) eller jo lite eftersom att vi ska ju flytta då.. hmm ajaa dom kan inte tvinga mig att hålla mig inne när de e vackert väder! nejnejnej och återigen nej! jag vill ha sooooooooool :)

Idag så hade vi svenska och jag kan ju inte direkt säga att jag fick så mycket gjort men lite iaf ;) Sen så gick jag på stöd och där fick jag inget alls gjort, men jocke kom och hämtade mig så då for vi hem till honom :) myspys!
Ikväll vet jag inte vad som hände roch fötter blir väl att läsa lite sp jag blir kalr med den där jävla läsloggen -.- blää jag orkar verkligen inte men vad har jag för val om jag vill nå iaf G i svenska...
nej nu ska jag pussa på min älskling som sover :)

Pusshej <33