Vic

Flumm dag?
Hahaha, visst jag sa att jag kanske ska lägga ner bloggandet men jag vill bara berätta nåt skojj först:P

Idag efter lunchen tyckte jag att vi kunde ta hissen ner för skojjs skull, jag lina moa och ida!
Ja det gick huuuuuuuur bra som helst tills Moa tyckta men varför trycker inte jag på nöd stopp för?
Vilket hon senare gjorde, och hissen stannade och vi satt fast i hiss jävln..
Höll på att dö av skratt, och alla stirra ju ut oss när vi försöker gömma oss på golvet:P haha Så vi fick ringa till sofie för att hon skulle försöka hjälpa oss vilket inte gav något resultat xD haha men sen efter 10 minuter i den där hissan så fick vi till det haha XD det måste ha varit dagens roligaste på länge:P

Men moa håll dig borta från nöd stopp knappar och hissar för den delen!

pusss
#1 - Elin

gillar din blogg! :D