Vic

100 dagars
Okej jag satte och räknade dagar till min 18 års dag, och det visade sig vara precis 100 dagar kvar till jag blir 18 år :) Fasen vad skojj.

Idag blir stan efter skolan och sen drar jag och lina hem till moa och är där till imorgon :) ska vi super skojj att få vara med tjejorna igen!

Enligt mig så sker de för sällan, jag är med ju Jocke hela tiden och dom har också annat för sig så det blir bara inte av..... Fast vi blir dock bara sämre och sämre på att ses. hmm :/


#1 - Ur Ett Suddigt Perspektiv

Har du också hört om Dessie's matschema & Kissie's chai latte diet?

I mitt senaste inlägg får du se att deras sätt att gå ner i vikt är en bluff.



Ur Ett Suddigt Perspektiv

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se

#2 - Natalie:)

ALOHA:)

Checka gärna in min höst-blogg, hihi.

Hoppas du mår bra:D

KRAM / http://nataliesdays.blogg.se

#3 - ida

hejhej, riktigt fin header du hade:)

jag är en tjej på snart 14 år och skriver om mej, fritiden,mode och andra saker :)

lust och lägga tillvarandra på bloglovin om du har?

kram

#4 - Malin

Kika in hos mig och ställ gärna en fråga i min frågestund :)

#5 - Walentin

söt header :)

#6 - F e l i c i a

Vilket datum fyller du år? :)

#7 - Walentin

sv: grrr ;) allt bra då?

#8 - matilda lundin

Hej ,vad fin blogg du har !

Allt bra med dej?



Rösta gärna på mej!

Då e du supergullig!



2an --> http://mestelsa.blogg.se/2009/october/2227.html?_tmp=d51f22f74613942126d132fda6632c169ba0b92b

#9 - Sessan

Otroligt mysig blogg! Keep up the good work!