Vic

And still you keep on giving me goosebumps

Idag så firar jag och Joakim 10 månader! Det går både fort och sakta fram, men jag har iaf haft 10 helt underbar månader med dig!
Och jag hoppas att vi fortsätter så här, för utan dig är jag ingenting och med dig är jag så hel som jag kan bli!
Jag vill leva mitt liv med dig och ingen annan så jag släpper aldrig din hand!
Vi har haft de lätt och svårt men jag vet att vi tar oss igenom precis allt eller hur gubben?


Jag älskar iaf dig mest utav allt nu och föralltid glöm ej de!
<33

J<3V

#1 - Jocke

Alltså gumman! Är inte du den bästa? :'( Gud vad jag älskar dig och jaa det har verkligen varit tunga månader men de har faktiskt gått fort... Antar att det går fort när man är lycklig?:D Vi för alltid och ikväll blir det mys på resturang :D!

Puss och kram din pojke <33



OBS! JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!