Vic

Hissar och Dissar

Dissar

* Skit vädret, fel att de bara börjar snöa? Hatar att det blåser så förbannat mycket...och kylasn suger väl minst lika mycket..
* Skola, får absolut inget alls gjort längre på lektionerna, sitter endast och lyssnar på musik och kollar FB och bloggen.
* Människor som köper exakt likadana kläder som mig.. säger då bara det finns fan inget värre än när man kommer på skolan och sen ser man att någon har köpt exakt likadant plagg som en själv... uscha!


Hissar

* Shoppa kläder idag! har ett stort behov utav nya jeans nu känner jag:)
* 10 underbar månader men min älskade pojkvän :)
* Och en underbar grej måste ju vara att jag fyller 18 om mindre än 3 månader, då blir det krogen och massa köp av nya kläder, speciellt nya snygga klänningar har jag bestämt mig för ;)