Vic

Ny design och snö
Okej här är då min nya design :)
Tack så mycket Hanna :)

Har dock ingen före och efter bild men detta är iaf efter designen :)

Just nu snöar det för fulla muggar utanför mitt fönster :) helt underbart måste jag ju säga!
Det gläjder mig som bara den med snö, så nu ska jag och älsk ut och känna på vintern, mysigt som bara den :)

Ännu en ny hiss enligt mig!

#1 - Kawaiika

Fin blogg!kolla in min blogg

#2 - kawaiika

Tack^^Haft en bra dag??

#3 - emma

Sv: Tack så mycket:D förresten, jag såg din blogg via bloggtrafik.nu, hur lång tid tog det för din blogg att godkännas där?:)

#4 - Kawaiika

Oki go natt

#5 - emma

sv: hehe okej, min blogg blev inte godkänd för att jag hade devote.. Synd:P

#6 - emma

sv: hehe jo, men jag har bytt tillbaka till min gamla blogg nu: www.emmatjernlund.blogg.se så du får gärna kika in på den istället, vi kanske kan lägga till varandra på bloglovin?:D

#7 - Emocarro

snö - redan!? vart fan håller den globala uppvärmningen hus!?