Vic

Fans

Sitter nu på skolan, lika segt som vanligt..
Men jag tar det som det är bara!

Som vanligt finns de inte mycket att skriva om, lika segt som vanligt...

Sitter just hela tiden och att väntar på att studie bidraget ska ramla in, men det gör det ju aldrig...
Känner mig så himla fattig hela tiden. Men inte för att 1000 kr i månaden gör så stor skillnad på min fattigdom..
Kläder är det absolut bästa som finns men jag har aldrig råd att skaffa dom heller!
Fan vad segt.. Ska väl ringa på jobb snart också så jag har et jobb till vintern.!
Då blir de iaf lite cash, I guess... fast om jag känner mig själv rätt så kommer de pengarna att försvinna iväg direkt till kläder eller annat skojj som jag vill hitta på med min pojke!
Fan vad jag inte klarar av att vara fattig längre!

Men men de gäller väl att bara ta det som det kommer.
Rätt segt dock att jag inte klarar av att inte ha ny kläder precis hela tiden....
Får typ något cp damp när jag inte kan handla nya kläder eller skor, vilket jag har ett väldigt stort behov av att ha just nu. Och så är det väldigt segt att alla nya klädaffärer i stan öppnar snart -.- Gina tricot öppnar ju nästa vecka och då kommer alla mina pengar att försvinna dit... hmm!

Nog om mina kläd/pengar problem

Till veckan ska jag förmodligen fara hem till Mörsil en sväng och hälsa på. Tror att det var vad jag och Jocke planerade iaf! så får se vad som händer!
Mamma börjar bli lite små less på att jag i stort sett bor hos jocke nu.. men vem fan orkar pendla 3 timmar om dagen? inte jag iaf!
Nej nu ska jag nog plugga lite till eller nåt..

Kings of leon - Fans
Helt underbar låt!

Puss hej <3