Vic

Skola!

Okej jag måste bara säga att nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev nåt i bloggen!
Hmm inte bra, jag måste ta och skärpa mig lite känner jag!  Annars kan jag ju lika gärna ta bort den. Lär ju ändå bara var 2 st som läser den:P haha

Nej men det har väl inte hänt så mycket precis! Skolan har börjat för dyrga tre veckor sen, och det har väl inte varit något specillet med de! Segt dock... känner att man blir sjukt less på skolan redan första veckan :P
Just det andra veckan på skolan var det någon jävel som snodde min data! Haha vilket liv folk har alltså!

Finns ingen mening med att ens skriva blogg känner jag, har ju inget vettigt alls att skriva om här ju!
Det sög ju! 

Så lika bra att fortsätta med svenskan än att sitta här och slösa bort min tid eller nåt

Men jag ska försöka upptadera bättre än så här iaf :)

Kyss och smek ;)

#1 - En mycket besviken läsare!

Vad hände med det där gulliga "Jocke stycket" som brukar vara med i varje inlägg? ... Besviken... Mycket, mycket besviken ...