Vic

A girls day out

Här har ni lite bilder från dagens shopping, men ha överseende över den hemska kvalitén, det är faktiskt bara mobil bilder..







  

Skjortan (älskar flanell skjortor)  tänkte jag ha imorgon och inviga skolan med + örhängena. Sen jeansen köpte jag nog endast för att de var billiga och jag har dåligt med jeans, dock ser dom vita ut på bilden men de är faktiskt ljus blå :)

Skjorta Cubus 199
Örhängen Gina tricot 119
Jeans Gina tricot 99

#1 - Jenni

Skit snygg shorta!! Ska till stan imorgon, så vem vet kanske springer jag in för att kolla på den ;)

#2 - LadyUmbrella

SV: jag skulle inte heller klaga om jag fick typ en månad till ;)



Vilken klass börjar du i då? ^^

#3 - Daniella

Skit snyggt! ;)

#4 - nicole

sv: ikväll ska ja ta det lungt bara :)



ha en fin kväll

/Shoppaholly

#5 - nicole

sv: äsch man ska se ut som man vill :)



vad har du för dig idag då?

/Shoppaholly

#6 - Jenni

Det ska jag absolut göra!



Vilket klass börjar du i? :)



Kram!

#7 - madde

galet snygg skjorta!