Vic

Back to JB
Jahopp, nu är det officeillt iaf, jag återvänder till John Bauer, det där med att börja om linjen var inte riktigt min grejj tyvärr, får göra det jag verkligen vill göra efter gymnasiet istället :) så idag var ABC gruppen på skolan så jag beställde den synggast student mössan ever ;) Så även fast jag inte är redo för studenten så är det iaf något jag måste göra förr eller senare i mitt liv :)  Men jag får iaf ta studenten med min underbara klass!

Nu så ska jag fixa mat hoppas ni har det bra snyggingar!
#1 - marcus

Hej allt bra :D?

#2 - marcus

Sv; jag mår toppen =) vad gör du?

#3 - sofia

varit med kompis,dura?:)

#4 - Erika(jyringen)

sv.så får vi bara vänja oss vid att gå runt som 2 zombies på dagarna.. :P

#5 - HANNA

Sv: Okej , jag vaknade nyss :) !

#6 - Jenni

Tack :) Jo det kan jag tänka mig, men just nu så känns det som en evighet dit. Nej jag har ingen aning om var jag ska gå än!

#7 - Anonym

Hejsan, vill du ha lite gratis smink eller så, läs då mitt jätte korta inlägg på bloggen och gå via min länk för att få allt gratis! Vore kul om du skulle vilja göra det, och även om du inte vill så kanske du vill bli länkad i min blogg? Isf så bli medlem via min länk och kommentera sedan i mitt inlägg att du blivit det mot en länk så länkar jag dig ( för alltid ) i bloggen! Det är helt gratis att bli medlem och du behöver inte göra något på hemsidan för att få min länk, bara bli medlem :)



Läs detta inlägg för att få veta mer! :) : http://robinhoods.se/2010/august/gratis-smink.html#comment

#8 - lucke

Hejsan, hänt idag då? :P

#9 - moa freakin' carlberg ♥

jag går också JB, trivs så jävla bra där! vilket program går du?

#10 - caroline

alllt bra? :)

#11 - MOOOLLYS

Hoppas du får en fin söndag! :)