Vic

Counting down to three.

Vaknade bara för en liten stund sedan, så då blev det frulle och så kollade jag och hjärtat på den nya Jackie Chan filmen, The karate kid, den var faktiskt riktigt bra, men jag har allitd älskat hans filmer :)

Sen senare idag så ska jag iaf iväg träffa Tess nere på stan efter hon jobbat klart, vilket kommer bli super trevligt! men fram tills dess lär det bli att ligga och kolla på One Tree Hill, när jag väl börjat kollat på något så är det ooomöjligt för mig att sluta, men who can blame me? serien är grym :D

 

 

#1 - LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

#2 - Kajsa Bjäräng [FOTOBLOGG]

hejsan!

jag är en av finarlisterna i en tävlig!

om du röstar på mig och sedan komenterar i mitt senaste inlägg så länkar jag dig sen lite senare!



jag är nr.7!

du röstar i detta inlägget:

http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment

skulle vara supersnällt! :)

#3 - nicole

sv: tusen tack :D



haft en fin dag?

/Shoppaholly

#4 - anki

Hej! Vilken låt vart årets sommar plåga enligt dig? gå in på min blogg å svara på frågan :)

#5 - nicole

sv: samma här :)



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly