Vic

counting the days
Sitter och räknar dagarna nu.. det är endast 12 dagar kvar tills skolstarten, känns läskigt men ändå på något invecklat sätt roligt, träffa nytt folk och göra något jag verkligen älskar! Kommer dock sakna JB såklart! Kommer ju inte ha en egen dator längre :O haha närå ska köpa en ny så fort jag sparat ihop tillräckligt mycket pengar för att köpa denna läckerbit ;)  Snygga va :)

Nej men att börja om på nytt kommer bli skönt, speciellt känslan att få lära sig något som man faktiskt är intresserad i! Sen när blev jag intreseerad av egen företagare liksom? Nej varför lura mig själv att hålla på med något som jag hatar när jag kan göra det jag älskar i stället :)

 

Sen ett litet tips bara för er som har svårt att få ihop er outfit, matcha rätt med accesoarerna istället, så kan jag lova er att ni kommer se smoke'n hot ut i höst ;) satsa gärna på scarfen, spelar ingen roll om du har den runt halsen eller knyter den på väskan, mixa och matcha tills det känns rätt för dig :)

#1 - julia

snygg färg på datorn(: