Vic

dream shoes

Satt så där och bläddrade igenom massa sidor och hittade skorna jag bara vill ha i höst!!! Men efter alla omstänigheter med lägenheten och så, så kommer jag inte ens ha råd att köpa mig ett litet linne... FUCK! Jag vet vad som innebär med ett studentliv osv. men fan jag måste väl ändå ha en slant över tycker man? Men nej det ser inte så ut.. Aja anyway här är skorna, snygga va?

Ååååh jag är så kär :(

 

 

Finns att köpa på dinsko för 699:-

 

#1 - nicole

sv: äsch så tänkte jag också förut och sminkade mig varje dag , vilket inte alls är bra för hyn eftersom du får rynkor snabbare och hyn blir sämre.



Det du ska göra är att du sminkar dig bara på helgerna eller om du ska vara extra fin :) jag sminkar mig nästan aldrig längre och om jag gör det till vardags brukar jag bara använda mascara och minrealpuder på kinderna



Det är bättre att skita i att sminka sig och ta handom hyn med skrubber&masker så kommer du få fin hy

/Shoppaholly

#2 - nicole

Förresten gillar din blogg med :D



/Shoppaholly

#3 - JESSICA JÖNSSON'

svar: duscha gör man ju varje dag men man behöver inte tvätta håret varje dag för det :)

#4 - Kristin Jonsson

Sv: tack så mkt =)

#5 - molly

sv: tack så mycket , gillar din med ! :)

#6 - nicole

sv: samma här :)



vad har du för dig idag då?

/Shoppaholly

#7 - Jenni

Vad trist att där inte blir några pengar över. Ser jag något som jag jätte gärna jag vill ha så kan jag inte låta bli :P

#8 - h a i d i s -

Godnatter! :)

#9 - HANNAS - Vinn valfritt smycke!

Hej :D allt bra med dig? :D

#10 - L E O N I E

kolla gärna in min blogg :D <3

#11 - ladymuffin :)

snygga!

#12 - maria

snygga!!