Vic

Flumm
Hej :)

Kom just hem från stan, och precis när man kom in så kom piss regnet ner... Fast åh andra sidan så är väl regnet ganska mysigt eller vad säger ni?

Ikväll så ska jag och hjärtat umgås med Markus så det blir nog roligt som alltid!
Sen så träffade jag lina och moa en sväng vilket var sjukt trevligt, like allways! Kan ju inte påstå att vi gjorde så mycket utan det blev mest att hänga på stan och sen som jag sa tidigare var ju att alla partier skulle stå där nere och representera deras parti så ja vi gick dit och kikade och gick tips rundor och åt sjukt mycket gratis godis så haha, men gratis är gott och det tror jag vi alla tycker ;)

Btw så måste jag köpa en kamera snart, för min mobil tar helt värdelösa bilder.. Så det är inte ens någon mening att använda den liksom! Vilken kamera föredrar ni? Jag är inne på denna faktiskt



Haha ohja jag vill ha allt i rosa ;)

Okej bara en sak till innan jag drar, jag blev liksom bara say what när jag såg priset på denna hemska jacka
 10 000 kr :O haha sjukt att det är för det mesta bara märket som avgör priset!
Men den är säkert skit snygg på rätt person!

#1 - Martina

Vad snällt av dig :)

Vad glad jag blir.



Oftast ser jag något en person har eller något på tvn, sen får jag en bild av vad jag själv kan göra. Sen får jag även inspiration från när jag sitter och beställer hem massor material, då bara pluppar det upp i huvudet :)

#2 - emma

hej du har en otroligt gullig blogg! =)

du får jätte gärna kika in på min blogg oxå.

jag har frågestund så en liten fråga skulle inte sitta fel :)

min blogg handlar om min vardag, outfits, m.m.!

förut skrev jag bara om justin bieber, men det blev för tjatigt för mina bloggläsare så nu skriver jag tillsammans med 4 andra sjukt sköna tjejer på jbieber.blogg.se oxå!

så om du är en belieber får du gärna kika in där också ;D

hoppas du kikar förbi fler gånger! =)

kram www.emmathorslund.blogg.se

#3 - julia

sv: oekej jag gör inte heller så mycket slappar Xd

Kram//julia

#4 - ellie m

jätte fin blogg (a)

#5 - - JenU

Tyvärr blev du inte en utav finalisterna, men bättre lycka nästa gång =)

#6 - C ♥

allt bra idag? :)

#7 - ice thorslund

underbar blogg!!



http://icethorslund.blogg.se?



slänga dit nåra komentarer skulle bli

sjukt tacksam.

INGA ANOMYN okej :)?



hhadet bra!

#8 - nicole

sv: Men gud så söt du är :)

blir helt rörd! Det är faktiskt ganska lätt jag lever ju också på studiebidrag just nu men köper endast kläder för mina pengar fast ja 1050 är inte så supermycket men det räcker iallafall till lite.



Tusen tack igen:D

/Shoppaholly

#9 - Amis

Fin blogg =)

#10 - LadyUmbrella

Godmorgon!

Allt bra med dig? :)