Vic

Ikväll blire stan med tess

Så där ja! nu ska jag snart trycka i mig lite mat innan jag tar cykeln ner till stan för att umgås med Tess :)

Jag har ingen aning vad vi tänkt göra, kanske bara blir en film kväll eller så blire något helt annat!

 

Men jag hoppas att ni andra får en super trevlig kväll för det kommer iaf jag att ha :)

 

 

#1 - Kate http://kategundersental.blogg.se

Vill du bli dagens blogg ?! Ikväll väljer jag en vinnare ! Vinnaren blir länkad i nästa inlägg ! skriv en kommentar om att du är med bara ;) Lycka Tilll <3



#2 - nicole

sv: okej "/

svarar kommentarer :)



va gärna med i dagens blogg

/Shoppaholly

#3 - Anonym

hej allt bra :)

#4 - josefin gard

allt bra :) ???

#5 - julia

Hejhej hur mår du idag? :)

Kram//Julia

#6 - LadyUmbrella

Sv: härligt att höra!

Det är tiptop med mig ^^

Några planer för morgondagen då? :)

#7 - Jenni

Så kan det vara ibland!



Hoppas du har en fin kväll! :-)

#8 - - JenU

Hoppas att ni fick det trevligt =)