Vic

Ner mot staden

Nyvaken och sitter och funderar på vad fan som hände igår egentligen haha :P Sjukt rolig kväll alltså! men den hade sina för och nackdelar!
Idag ska jag dock ta det lite lugnare,  så ska strax ned på stan för att träffa lina en sväng :) dom har något sånt här parti skit där nere där alla vill att man ska rösta på deras parti, så bäst att hålla sig borta därifrån idag, annars lär man väl försvinna in bland folk massan och bli på tvingad att rösta på sverige demokraterna typ :O haha ne så illa är det nog inte : )

Men ska fixa mig nu så ha en trevlig dag så hörs vi lite senare!

Sen innan jag drar bjuder ja på en gammal bild på mig,  och då menar jag verkligen gammal :P

#1 - Martina

Hej!



Vilken fin blogg du har!



Jag driver en blogg där jag säljer mina handgjorda smycken :)

skulle bli jätteglad om du ville in och kika, kanske kommentera lite!

Tack



Mvh// Martina

#2 - julia

sv: okej vad bra, med mig är det också bra :D

Gör du ?? :d

Kram/julia

#3 - Bloggarmaja

haha det är så det ska va, man vaknar upp och tänker "va fan hände igår"