Vic

nervositeten kickar in

bläää! jag måste allvarligt börja göra med mitt liv känner jag...

Idag har varit en sån här one tree hill dag, men visst har man väl börjat kolla så är man fast sen så det så!!

 

Just nu börjar jag bli sjukt nervös över skol starten ny skola ny linje, ny klass, huvva trodde jag skulle slippa denna känsla första gången men inte de.. Allt kommer att vars nytt, men som tur är har jag Therese där hon får vara mitt lilla stöd de första dagarna ;) Men om man tänker efetr så kommer det förmodligen bli super roligt att få göra det jag vill för en gångs skull :)

 

Just det sen har jag ju inte sagt att jag har ett helg jobb framöver också som personlig assistent eller vad det heter :) antingen så går pengarna till lägenhet eller så får det bli fick pengar beroende på om jag får den läght jag vill eller inte :)

 

Nej nu blire väl mer oth för min del...

 

over and out.