Vic

Nighty night
Så där jag nu har jag nött igenom 5 avsnitt av one tree hill ikväll, känner mig helt utslagen efter att kliva upp så tidigt! säger då de kommer ta ett tag innan jag vänjer mig att kliva upp tidigt, men det är iaf sjukt skönt med rutiner :)
Sen imorgon blir återigen en sån här typisk ettan dag, då man ska lära känna alla och skolan, vilket är helt okej men jag tycker att det är rätt skönt att ha helt vanliga lektioner och bara komma igång liksom, eller hur?

Nej borde egentligen hoppa isängen nu men då kommer jag inte somna för jag har inte hunnit vänt på dygnet.. Sen imorgon direkt innan skolan ska jag iväg till hälso och ta något blodprov så blir en stressig morgon, och lilla jag som hatar nålar :(



Snyggt kryss jag gjorde i paint ;)
#1 - Kristin Jonsson

Hejsan fin blogg =) kika gärna in på min kram

#2 - Jenni

Det är välidgt svårt att vända på sina rutiner efter ett långt och härligt sommarlov och speciellt roligt är det väl inte heller att behöva göra det!



Vad roligt! Själv så börjar jag i 9an nu :)

#3 - Nicole

sv:Dagen igår va helt okej :)



vad har du för dig idag?

ps. va gärna med i dagens blogg

/Shopppaholly

#4 - Cissi

taaack :D

#5 - ISSA.

Vad kul att du har samma intresse! :)

#6 - E'licious

hej, allt bra? :)