Vic

otroligt seg dag...
Bläää! Idag har varit en sån här händelselös dag då jag inte orkat göra ett skit i stort sett, tänkte nästan skita i skolan men som tur är var jag duktig och palra mig iväg iaf :) Sen nyss kom jag just in från en spring tur i regnet, härligt värre! Sen har jag tänkt att träffa mina kära vänner men är så uppe i flytten, flyttar ju som satg redan nästa vecka så har lite att göra tills dess :) LÄNGTAR!! Men det blir tyvärr inge shopping när jag nu kommer leva som en fattig student :( buhu!

Sen innan jag går tänkte jag bara kolla med er vad ni tycker om skepparkavajen? Det är mycket snack nu om alla ytterplaggs trender i höst men ja jag gillar detta ytterplagg iaf, men kanske gillar jag trenchcoatchen bättre, vad säger ni?



#1 - nicole

sv: Härligt:)

samma här



ha en fin kväll

/Shoppaholly

#2 - Amis

Fin blogg =)

#3 - Kajsa

Hej!

Undrar bara om du skulle kunna göra mig en STOR tjänst och rösta på mig i en tävling? Klicka bara på länken och tryck på "rösta-knappen". Det tar bara 2 sekunder och jag skulle bli OERHÖRT glad!

Tack på förhand! :)

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196