Vic

red the new black?

Jag hittade just en sjukt snygg stickad cardigan till hösten, tänk så snygg den skulle bli till ett par leggings eller varför inte ett par jeans, och till det ett par bruna stövlar. Sen eftersom rött är färgen man ska sattsa på till hösten så skulle jag definitivt ha ett rött linne eller skippa stövlarna och köra på ett par röda converse istället! Men annars blir det lika snyggt att sattsa på accessoarerna istället! Rött nagellack är ett måste!

Och många kanske tycker att färgen röd kan bli lite väl mycket som ett klädesplag men då är det lika hett att använda ett mönstrat plagg som tex. leopard mönstrat.

 

Och eftersom jag ska börja inom mode & design tänkte jag att min blogg kommer handla om lite mer mode framöver :)

 

over and out.

 

#1 - EBBA

Älskar röda converse :D