Vic

Stresssad

Godmorgon :)

 

Jag bara älskar att ligga att slöa hela förmiddagen liksom vem gör inte de? Men sen kommer man på att de här går ju inte för man har saker som ska göras, som idag ska jag träffa Hanna, vilket kommer bli sjukt roligt såklart missförstå mig inte, meeeen sen nu innan jag ska iväg måste jag städa och tvätta.. Rummet ser ut som en röra, alla våra grejjer börjar stå i lådor och jag har inga rena kläder alls tills skolstarten.. Aja lika bra att sätta igång!

Hörs sen. :)

#1 - Bloggarmaja

känner samma sak :P ska iväg lite senare men orkar inte göra allt som jag måste göra innan :P

#2 - Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

#3 - anneli mendez

Samma här, älskar att sitta och lata mig men nu när det bara är en dagen innan skolan början kan man inte det eftersom många saker måste bli gjorda innan man börjar igen :)



kolla & komentera gärna min blogg: http://annelimendez.blogg.se :)

#4 - JESSICA JÖNSSON'

svar: tack så mycket snäckan!

- ja men smaken är som baken ;)

#5 - nicole

sv: så lite så :)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

#6 - Kristin Jonsson

Hejsan=) kika gärna in på min blogg och gillar du det du ser tveka inte att börja följa den! jag följer alla som följer mig=) kramisz