Vic

Tillbax..

Sådär jah!! Nu är jag tillbaka, har nämligen varit hemma hos mamma och pappa över helgen, vilket betyder att jag har ingen större ork eller lust att sitta vid datorn utan blir mest tid för att umgås :)

På JB går allt kanon, fast måste hitta en praktik tills imorgon egentligen vilket jag inte gjort, men ska iaf på H&M imorgon och höra med dom, så håll tummarna för mig! :)

 

Sen igår såg jag en sånn himla bra film, The blind side, Sandra Bullocks nya film, den var verkligen skit bra och ja se värd som bara den!

 

#1 - moa freakin' carlberg ♥

jag går it/media!

#2 - sofia

okej:D jag har tagit det lugnt:)

#3 - caroline

samma här :)

#4 - marcus

Sv; ikväll ska jag se på One tree hill :D

har du haft en bra dag?

#5 - Erika(jyringen)

sv.ja du jag har oxå funderat om det skulle vara bättre att arbeta på kvällarna..men det är ju då alla andra är lediga,så neej jag står över =)

#6 - nicole

sv: yes :)

jadå , har du?



/Shoppaholly

#7 - marcus

Sv, Dte är toppen =) allt bra idag?

#8 - Anonym

hahaha, den där filmen är ett år gammal???? eh