Vic

Autunm?

Tillbaaaaaka :)

Har varit hem hela helgen och inte haft någon ork eller lust att sitta här faktiskt, men nu är jag är :)

Har faktiskt inte gjort något speciellt hemma utan tog det mest bara lungt och spöade pappa och jocke på crocket ;) men sen kom farmor och ja då förlorade man... suck! Sen så har jag mest umågåtts med min älskade familj och vilat ut mig för nu äre bara 8 dagar kvar tills skolan :/  Men för att göra det bästa utav det så kommer jag käka godis och bli fet istället!!!

Nej då så illa är det inte! Jag vill faktiskt träffa mina brudar något innan, så det planerar jag att göra! annars så blire bara stugun i 3 dagar framåt nu såd å blire tyst här några dagar till skulle jag tro..

 

Okej snyggingar nu ska jag spela sims 3 och äta godis så får ni ha det så jävla bra så hörs vi något i veckan!

 

Ett snabbt tips från mig, om ni inte gillar ull loocken så använd trenchcoaten den är het nu och i höst, eller äre höst nu?

 

over and out.

 

#1 - Bloggarmaja

oh, snyggt och enkelt!

#2 - Amis

Fin blogg =)