Vic

Bilder från italien ;)

Ibland blir man bara lite arg på sig själv, har varit hyffsat bra väder idag med sol och knappt några moln, och tror ni att jag ens satt min fot utanför dörren? Nope jag har suttit inne hela dagen och kollat på tv och svullat godis och pizza :O vad i helvete liksom?? Det må vara gott men det är fan inte nyttigt! så nu ikväll ska jag försöka få med mig hjärtat på en lång promenad, men det får vi se om det ens händer!

 

Just det imorgon är det inflyttningsfest hos frida :) ska dit med Lina och Moa, förhoppningsvis blir det super roligt eller ja det blir det alltid med dessa sköna brudar :) Kanske vi ses där :)

 

Jag sa väl att jag skulle visa några bilder från italien så här har ni några :)

 

Jag och Jocke när vi var på vatten världen

Första kvällen då vi åt på pantera rosa

Här var vi i Frankrike enda strand bilden som togs, och jag bjuder på min butt crack ;)

Det var iaf en helt underbar tur till frankrike, sjukt vackert och underbart hav :)

Här är Stranden vi låg på i france

Och sista bilden blir på mitt hjärta, vår sista kväll där i Italien :(