Vic

Imorgon smäller de!
Hejsna :)

Jag vet att jag har inte så många läsare på senaste tiden, kanske beror på skit dålig upptadering?
Men jag brukar ju säga att jag ska skärpa mig men det vet både du och jag att de kommer inte att hände :P
Men i vilket fall som helst, kommer ni i håg inlägget där jag skrev att det är 100 dagar kvar tills min födelsedag, ( förstår om ni inte kommer ihåg ;) ) iaf imorgon är det min födelsedag :D Fatta vad nice!!
Ska ut på krogen med massa folk är de tänkt :) då blir det lite go mat först och tårta och senare förfest kanske? sen så drar vi ut på G3 skulle jag tro att blir :D Ja det blir de nog,
Ska bli så skojj att Hanna följer med för vi har i stort sett planerat denna dag sen vi gick i 6 an? haha!
Så att dela denna dag med henne ska bli så super :) Och sen så följer såklart min älskling med :)

Nej nu kanske man ska få något gjort i skolan.. hur orkar man egentligen ?


Hörs om ett år kanske ;)
puss <3

#1 - aleeekz

hallå hallå :)

haft en bra morgon?

#2 - Bellezza

Älskar din blogg!

Kolla gärna in min



Kram