Vic

bada jordgubbar och sol

Än så länge har jag haft en suverän vecka, måste säga att jocke verkligen är världens underbaraste :)

Som jag sa igår så var vi ju på frösö zoo, och sen på kvällen cyklade vi och såg twiligt, den var jäkligt bra men kanske lite för mycket vissa stunder :) sen så efter det cykla vi hem i regnet, men det var så pass varmt så de var skönt! Så när vi väl kom hem runt ett så åt vi jordgubbar och glass och kollade på Notting Hill! super härlig film!!

Sen så denna dag tog vi återigen cykeln in till stan och där träffade vi på markus och åkte badade borta vid lillsjön, jadu värmen på vattnet var inte alls mycket att hurra för men det var roligt iaf :) Nu snart ska vi äta mer jordgubbar och glass, och till middag blev det pizza :) Super trevligt!

 

Så jag har verkligen haft det jätte trevligt och snart så närmar sig Italien, lääängtar ihjäl mig! Denna sommar kommer verkligen bli mycket bättre än förra! Hoppas bara jag får träffa Lina och moa till helgen så kommer det bli super :)

 

over and out.