Vic

In till stan
Jahopp en ny dag idag då, idag så är det planerat att jag och älsk ska fara in på skopunkten och handla ett par nya skor  till mig eftersom att mina nya gladiator skor gick sönder :( Och sen har jag lovat honom att åka till multi challenge ett par timmar, men det brukar alltid bli roligt förutom att jag inte alls är sugen på att cykla nå mer denna vecka.. Har så himla ont i sitt benen efter den sablans sadeln.. Enough with the negative, det är ett super fint väder idag med så det är helt fantastiskt :) Imorgon far jag till Mattmar igen över helgen, eller om det blir krogen imorgon kväll de har jag inte bestämt mig än för min mormor fyller nämligen år imorgon!  Sen ska jag vara med mina underbara vänner resten av helgen, underbart att få umgås med dom innan jag far till Italien :)

Nu ska jag fixa mig inför den "underbara" cykel turen till stan

over and out.