Vic

Panik!!

Okej, det här bilr förmodligen sista inlägget innan italien, jag åker till sthlm imorgon och sedan på fredag bär det av.. Jag kanske borde skutta utav gädje nu men grejjen är att jag är sjukt nervös över hela allt.. Jag är så less att jag jämt måste bli så här när något händer, egentligen handlar det väl om att jag är så sjukt flygrädd? eller är det för att jag ska åka så långt bort från alla? Hmm.. Ska snart hoppa i sängen och hoppas att allt kommer kännas tio ggr bättre imorgon!

haha och vet ni vad? Jag har inte ens börjat packa? Självklart ska jag vara ute sisat minuten.. kommer stressa som en jävla idiot imorgon och må ännu sämre.. varför kan jag inte bara göra klart allt så jag får vila ut en dag liksom?

 

menmen har man ingen hjärna så får man väl skylla sig själv..

 

Wish me luck!

 

over and out.