Vic

en kort lång sammanfattning

Åh nu har jag verkligen inte skrivit på år och dar :) men det är för att jag varit i stugun, umeå och mattmar vilket betyder zero internet.. Känders iaf helt sjukt meningslöst besöket till umeå.. kom dit fick träffa lite doktorer som sa att allt såg bra ut? Varför kunde dom inte ta det på telefonen liksom? :O Menmen gick iaf på stan en massa så jag fick massa köpt, men umeå känns nästan mindre än östersund, men det är nog bara jag :) Sen så har jag inte hunnit gjort så mycket alls, på midsommer blev skit god mat och golf med jocke och pappa :) jag ägde!

Sen nu är jag återigen istan inte för att jag tror att det händer så mycket här men ska väl ner på multi challenge en sväng imorgon med älsk och sen så hoppas jag verkligen på fin väder så man kan börja bada snart! det här är fan skamligt det är snart juli och jag har inte ens tagit årets första dopp :O Men nu är det inte länge kvar tills italien så jag taggar :) 

 

Just det fick helt otroligt bra betyg!! hade mer vg:n än g:n, är en aning stolt över mig själv eftersom jag knappt klarat ett g förut :) Jag är Awesome! ;)

 

over and out.