Vic

Lalalalalalaaaa...

Okej nu är jag i staden igen :) Vet dock inte vad som händer här men ska väl försöka dra ner och shoppa lite sommar kläder (Y) Börjar faktiskt bli frisk efter 2 veckor yeeey.... Sen måste jag hämta ut mitt pass så det blir gjort någon gång! bara en månad kvar till Italien nu :D så jag måste värma upp med solarium och morötter hade jag tänkt mig ;)


Jag hoppas verkligen att denna sommar blir bättre än förra sommar, men man får inte ha för stora förhoppningar , men jag är ganska säker på att den blir underbar bara man har tur med vädret :)

Sen saknar jag redan Lina och Moa, hoppas verkligen inte att vi glömmer att träffas massor!! Vi bor fkatiskt grannar!!


Nej nu ska jag lira sims 3 och äta choklad :)


Royal Republic – Tommy-Gun Ge er tid att lyssna på denna sköning!


over and out.



#1 - lina

men jag saknar er också!! kan knappt föreställa mig hur mycket jag kommer sakna er båda till hösten... <3

#2 - vic

Men fan jag kommer och äter lunch med dig!! vi kan har dejter på stan när de e lunch :'(