Vic

Stonk och stön

puuh... Kom just in från ett slitsamt jogging pass, känner mig inte fullt återhämtad efter denna förkylning, men mår inte heller bra av att ligga inne och bli fet! Så det är bara att ta sig samman och uthärda, vill man vara snygg så är det alltid värt de ;)

Annars så har denna dag återigen varit slapp framför datorn, the sims idag med :P men det är så sjukt jäkla roligt så det är de värt :)


Sen så blir jag galen över mitt lilla shopp beroende, inatt drömde jag tom att jag skulle ut och shoppa, så Jocke får fan ta sig samman och bli frisk nångång för jag vill SHOPPA!!! hehe!


Nej nu blire mer sims sen ikväll ska jag ut och gå och kolla på sex and the city.

underbart väder det blev iaf, det gillas (Y) 



over and out.


#1 - Anonym

Du menar att du inte har några kompisar att shoppa med? att du måste dra med pojkvännen...

#2 - vic

Haha joo dom är helt underbara att shoppa med :) men tyvärr så jobber dom :(

Så pojkvännen får överleva en shopping runda med mig!



Sen så är det väl inte mina vänner som ska se mig i bikini i Italien ;D

#3 - lina

jag skulle vilja veta vilka alla dessa random kommentarer är ifrån :o

#4 - vic

Det skulle jag också vilja veta....