Vic

Jajamen, en trosa i en spetsmodell

Hejsan :) Har alltid haft bloggtorka men va fan spelar det för någon roll när kanske zero läser min blogg :D
Idag har jag iaf åkt längfärdskridskor ( heter det så? ) iaf så ägde jag sönder alla på det ;) Fast Lina ägde nog mest av oss alla.. hahaa!
Sen efter de gick jag på stan med moa och lina och som vanligt så måste jag hjälpa Moa att köpa nya kläder :) men de gör jag mer än gärna bara jag får gå i klädbutiker och suckta efter nya kläder som kommer passa min garderob så småningom ;)
Nej nu måste jag plugga.. och imorgon ska jag förbereda UF som är på torsdag.. suck!

Wish me luck alla zero läsare ;)


#1 - Moa

Haha du suger! ;D

#2 - Vic

I know ;)

#3 - lina

jag vet att jag var bäst på långfärdskridskor och att alla är avundsjuka på mina skills :D