Vic

Så jävla less

Jaja jag vet att jag ALDRIG bloggar men måste skriva av mig bara lite!

Just nu känner jag att jag bara vill lämna allt, stan, skolan och mycket annat som jag inte vill nämna här ibloggen för då blir det bara en massa disskutioner och tjafs!!
Jag känner att jag har inget kvar här, jag vill bort skaffa nya vänner nya kontakter i sig, testa på saker som man absolut inte kan göra här, hitta en utbildning som passar mig och som jag verkligen trvis med!
Det känns bara som att man förlorat att som är värt något och för att komma tillbaka måste jag bort, kan inte leva så här längre, måste ta tag i allt, men jag inser själv att jag måste gå klart skolan iaf... Jag förstår själv att jag växt på mig och jag vill inte leva som om jag fortfarande går kvar i högstadiet, då man inte visste ett skit och man bara sket i allt! Jag måste ta saker mer på allvar! Har inte tid att fluma runt längre!