Vic

Happy face!

Ååååh! jag är så lycklig! Jag var ute och letade efter en bikini idag och jag hade sånna problem med det förra året eftersom jag har så stora bröst... och här i Östersund så har dom inga SNYGGA bikinisar i min storlek, så förra håret hittade jag ingen som passade mig, och sen idag gick jag på Gina och där hittade jag två skit snygga som jag ska köpa nu efter skolan :D Jag ska ha dom när jag far till Italien i sommar den 16 Juli :)
Åh, tack Lina för att du hjälpte till att hitta och testa dom med mig :)

Ungefär sååååååååå här mycket längtar jag tills jag far till Italien, det kommer bli så jäkla roligt!!Har ju aldrig varit utomlands i hela mitt liv ( Norge och Danmark räknas inte.. ) UNDERBART ska de bli :)

Den här är den första

Dessa två sötnosar ska jag köpa efter skolan! Är dom inte snygga?