Vic

Let the sun shine on you
Okej nu börjar jag bli lite förrvirad eller vad man nu ska säga.. Tanken att få ta studenten nästa år verkar så otrolitg jävla roligt, men sen att det kanske inte blir så heller utan att det blir om dryga 2 år.. Ja det är ett sånt jävla tungt beslut jag måste fatta.. Visst jag kan plugga deisgn efter skolan också i skavsta typ, men är det de jag vill? eller vill jag få en gratis utbildning i exakt samma sak och ta studenten senare? ÅÅÅÅÅÅH jag vet verkliegn inte vad jag vill, så nu skiter jag i allt och går och äter lunch, tydligen falukrov idag!

Over and out.
#1 - E

Måste påpeka en sak, om du ska börja om i ettan på design så blir det 3 år till inte 2.

#2 - vic

Där har du fel :) Dom kommer att trycka ihop alla 3 år till 2 eftersom jag redan gjrt alla a och b ämnen så kommer 1 an och 2 an bara vara deisgn så då trycker dom ihop 1 an och 2 i ett år!