Vic

Sol vind och vatten

Haft en otrolitg mysig helg i Stugun med Hjärtat, har solat och hoppat massa studsmatta, men jag har även fått chansen att sytt lite :) Sen back to school, med denna vecka har vi lång helg, går idag och imorgon, men funderar på att gå hit och plugga på onsdag iaf, kanske värt om man får dessert på skolan ;) Känner mig duktig! Men tanken att det snart är sommarlov skrämmer mig ifall jag ska byta linje så måste jag verkligen hinna med allt här och få allt kalrt i tid, annars blir det struligt nästa år...
Ärligt så längtar jag till nästa termin, ska bli så sjukt spännande att börja med något helt nytt som jag faktiskt älskar att hålla på med! Det kommer bli så rooooligt!! Fast vill ju ta sudenten med min klass och göra klart allt nu! :( svårt beslut det här ska vara då!!!

Nej nu ska jag äta fika och ha bolagstämma!