Vic

The bright side of life?
Ååh, har nyss kollat på de senaste Gossip Girl avsnitten ( Så jädra underbar serie ), de kan verkligen få en att tänka på annat när något jobbigt hänt.. Idag så var vi tvugna att ta bort vår älskade hund Skorpan.. Känns tungt när hon varit med i över 15 år nu men hon var gammal och har det förmodligen tio ggr bättre nu!
Och sen är det dax för en resa till Umeå snart igen vilket jag inte alls hurrar för men men vill jag få ett slut på detta så måste jag ta tag i allt och se det från den ljusa sidan, att min älskade Joakim följer med mig samt mamma och pappa såklart, men att han föjler med mig varje steg på vägen betyder så himla oerhört mycket för mig! Hade aldrig klarat det här om det inte vore för honom och min familj och vänner!

Men lite från the bright side of life nu då, skolan är snart äntligen över och man slipper oroa sig för all skola atm, sen så åker jag snart till Italien vilket kommer bli så otroligt roligt och en sån spännande upplevelse :)

Bortom all skit så är livet helt jävla fantastiskt, och jag är mer än nöjd med det! :)