Vic

a message to the main

Idag är en sån här riktigt bläää dag... känns som jag varit insolerad i denna lägenhet, vill ut vill hitta på något är så sjukt less på att sitta fast här, just nu känns skolan så för jäkla underbart! Idag har jag liksom bara stor städat hela lägenheten, aa det är inprincip allt jag gjort, ja förutom att kollat på film då såg The butterfly effect den kanske är Ashton Kutchers bästaste film någonsin! ;)

Nej men som jag sa så har jag bara varit så sjukt less och saknat min tjejer otroligt mycket så jag hoppas att vi hittar på något sjukt roligt till Halloween! Typ som förra året för det var verkligen super roligt men kanske med lite för mycket dricka och avsugningar haha ;) Ja ni som var med fattar haha...

Hoppas att ni har en bra lördags kväll iaf!

over and out.

#1 - Anonym

Tips på nån bra hemsida där man kan se filmer/serier? utan att behöva ladda ner