Vic

En bulle i ugnen?
Blev ingen praktik idag vilket jag skulle behövt med tanke på att jag endast varit där EN gång... Menmen så istället blev det så intressant som bullbak för min del idag :P känner mig som en tant som spenderar sina dagar till att baka och städa för det är inprincip det jag gjort den senaste veckan... Fast idag har jag även tränat så känner mig faktiskt rätt stolt över mgi själv ;) Men för övrigt så hoppas jag att jag piggnar till så att min helg bli något framgångsrik iaf! 
Tänkt visa en skit snygg Cardigan som jag verkligen vill ha men mitt internet är fortfarande cp så det gick ju inte.. Måste sluta kolla på kläder när jag inte har ett öre på kontot... gör ont att hitta saker man vill ha så kan man inte köpa de för att man är fattigare än en kyrkråtta eller hur vare?

Nepp måste kolla bullarna

over and out.