Vic

helt utsliten!

Sådär ja, nu vare ett tag sedan! Igår så hade jag en helt underbar kväll med mina brudar, jag och tess började hemma hos mig och bara det var sjukt trevligt, sen så drog vi till lina och eve så drog vi iväg på krogen, och jag måste säga att man behöver inte dricka för att ha otroligt roligt :) Men det var rätt segt ute inte så mycket folk men ja det blir ju så roligt man göre!

Sen idag på skolan känder ja mig sjukt död så blev knappt några skolarbeten gjorda så till helgen blire jobb och pluggning.... känner att jag aldrig får koppla av! Men men har man lght så måste man göra det man kan för att betala hyran!

Nu måste jag fixa min dator eftersom att vi fick den omformaterad i går vilket var en total katastroff om jag får säga det själv, så vi hörs efter helgen!

 

over and out.