Vic

Äntligen flyttat!
Så där :) ursäkta att jag inte skrivit på några dagar, men har varit fullt uppe i praktiken på HM och flytten då såklart, det börjar arta sig här hemma ser inte så himla dumt ut längre, men det är fortfarande väldigt mycke Petra känsla över det hela men det går nog över :)
I helgen ska jag dock åka hem över helgen för att nicke och dom kommer hem, så därför kommer jag inte alls hinna fixa i läghetn... Tråkigt jag vill liksom bara hålla på pyssla med allt så det blir hem trevligt och beboligt :) 
Nej men trots spökena så kommer jag nog trivas ganska bra här skulle jag gissa på :)

Nej nu ska jag baka klart brödet, sen ska jag städa upp här hemma! vi höra

over and out. 
#1 - Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!